Нерубайська громада
Одеська область, Одеський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Як цифровізація будівельних послуг на порталі Дія бореться з корупцією: результати опитування

Дата: 08.11.2021 12:16
Кількість переглядів: 511

Як цифровізація будівельних послуг на порталі Дія бореться з корупцією: результати опитування

Електронні будівельні послуги сприяють подоланню корупції у сфері будівництва — у цьому впевнені майже 20 тисяч користувачів будівельних послуг на порталі Дія. До того ж усі будівельні послуги на порталі мають від 94 до 100% позитивних оцінок.

На порталі Дія зараз доступні 12 будівельних послуг онлайн, частина з них повністю автоматизована. Це дозволяє цілком прибрати людський фактор із прийняття рішень, а отже, і корупцію. Відтепер, щоб оформити всі необхідні дозволи, немає потреби ходити по кабінетах та збирати купу довідок. Достатньо подати одну заяву за 10 хвилин на порталі Дія і вона автоматично потрапляє на розгляд. 

В опитуванні щодо якості будівельних послуг, яке заповнюють користувачі після оформлення на порталі Дія, взяли участь близько 25 тисяч людей. Із них:

  • 18 259 (74%) користувачів залишилися задоволені роботою з будівельними е-послугами, а 5345 (22%) оцінюють як задовільні;

  • 19 093 (77%) користувачів відзначають, що електронні будівельні послуги на порталі Дія сприяють боротьбі з корупцією у сфері будівництва.

Будівельна сфера — одна з перших, у якій Мінцифра почала цифрову трансформацію. Минулого року створили Єдину державну електронну систему в сфері будівництва. Вона мінімізує корупційні ризики, автоматизує процеси та створює умови для якісного нагляду і контролю за будівництвом в Україні. А потенційна економія завдяки цифровізації сфери дорівнює 734 млн грн на рік.

У межах реформи будівельної сфери ліквідовано одну із найбільш корумпованих організацій — ДАБІ. Більше місяця вже замість неї працює Державна інспекція архітектури та містобудування (ДІАМ). Наразі очікується прийняття у другому читанні законопроєкту № 5655, який впроваджує масштабну цифровізацію процесів та реєстраційних процедур у будівництві. 

За перший місяць роботи вдалося оптимізувати обробку звернень — 99% опрацьовуються інспекторами протягом 24 годин. Раніше терміни обробки заяв не дотримувалися і могли становити тижні, а то й місяці.

як цифровізація будівельних послуг на порталі дія бореться з корупцією: результати опитування

Єдина державна електронна система у сфері будівництва, новий реєстр та будівельні послуги на порталі Дія реалізуються у рамках співпраці Мінцифри з Мінрегіону та за підтримки USAID/UK aid проєкту «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS».

https://diia.gov.ua/news/yak-cifrovizaciya-budivelnih-poslug-na-portali-diya-boretsya-z-korupciyeyu-rezultati-opituvannya?fbclid=IwAR1yenGO8dXJXi8pCYzrt3Hhm3ihqo8wAmBMbmY3LRvRUtcfHMpreW9ioOs


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень