Як Дія стала частиною поп-культури: команда Мінцифри запустила перший державний подкаст “Цифра”
За 3 роки Дія пройшла довгий шлях від неприйняття до понад 18,7 млн користувачів застосунку. А це – кожен другий українець, який щодня користується цифровими паспортом, електронним водійським або отримує держпослуги у смартфоні. Дія спрощує життя та вирішує проблеми. Тепер подкаст “Цифра” з ведучим Мстиславом Баніком, який керує багатьма процесами Дії, допоможе українцям більше дізнатися про команду застосунку, розробку нових сервісів та як творяться цифрові зміни.
“Команда Мінцифри вирішила зробити свій подкаст, щоб Дія стала ще більш зрозумілою для українців. Подкаст матиме освітню функцію. Ми постійно пояснюємо, що і як працює у застосунку. Але Дія рідко надає послуги самостійно. Якщо ми говоримо про документи, то вони відображаються з певних реєстрів. Наприклад, ми вже майже 3 роки пояснюємо, чому в Дії немає паспортів-книжечок. І таких запитів є багато. Цей подкаст допоможе зрозуміти такі нюанси”, – зазначив керівник із розвитку електронних послуг у Мінцифрі та ведучий подкасту Мстислав Банік.
Сьогодні Дія не лише у смартфонах, а й у твітах, мемах та стендапах. У першому випуску “Цифри” керівник із розвитку електронних послуг у Мінцифрі Мстислав Банік, Head of SMM Дії Анна Алексєєнко та засновник YouTube-каналу Леви на джипі Андрій Лузан поговорили про те, як Дія стала частиною поп-культури та чому діджитал-сервіси для українців не розкіш, а буденність. А також згадали найсмішніші жарти про Дію за 2022 рік.
“Коли ти чуєш слово Дія, у тебе одразу з’являється асоціація з цифровими документами та з держпослугами. І це лише початок. Далі асоціацій буде ще більше. Особливо у дітей, які з ранніх років чутимуть це слово лише у такому контексті. Так само частка “Є” тепер асоціюється тільки з Дією. Бо існують єПідтримка, єМалятко, єРобота”, – зазначив шоуранер та засновник YouTube-каналу «Леви на джипі» Андрій Лузан.